Мапа сайту - Корнинська сільська рада Рівненський район Рівненська область
- Головна
-
Новини
- Увага! Можливість отримати грант на садівництво, ягідницто, виноградарство та тепличне господарство
- ПРОТОКОЛ громадських слухань щодо обговорення проєктних рішень реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ-Чоп на ділянці в межах Корнинської територіальної громади
- Кампанія з мінної безпеки «Помічай зміни»!
- Основі правила пожежної безпеки при експлуатації електричних та нагрівальних приладів
- Відбувся конкурс
- 25 листопада – Міжнародний день боротьби з насильством щодо жінок
- Мінцифра розпочинає Тиждень цифрової грамотності👩💻
- Відкриття реєстрації на всеукраїнську навчальну програму з ветеранського лідерства
- Стартувала друга хвиля програми з навчання та працевлаштування ветеранів, ветеранок та членів їхніх родин «Разом»
- Проведено I етап обласного конкурсу патріотичної пісні «ПОЛІСЬКА СІЧ»
- Яка державна допомога та соціальні гарантії передбачені для постраждалих осіб?
- Результати дослідження Українського ветеранського фонду Мінветеранів
- Європейський День боротьби з торгівлею людьми
- Трудові й соціальні гарантії для вагітних і працівників з дітьми
- ВІДПУСТКИ ДЛЯ ВАГІТНИХ ЖІНОК І ПРАЦІВНИКІВ ІЗ ДІТЬМИ
- 17 вересня День усиновлення в Україні!
- ТРУДОВИЙ І ЦИВІЛЬНО-ПРАВОВИЙ ДОГОВОРИ: У ЧОМУ РІЗНИЦЯ?
- Стартувала реєстрація виробників на участь у програмі «Національний кешбек»
- ПОРЯДОК відшкодування витрат на проведення лікування та зубопротезування Захисників та Захисниць України, ветеранів війни – добровольців, постраждалих учасників Революції Гідності, а також батьків, вдів та дітей Героїв Небесної Сотні
- Мільйон на проєкт: стартує конкурс фінансування для ГО, які надають послуги ветеранам та їхнім родинам
- Контакти
- Про нас
- Довідник
-
Оголошення
- Бережіть довкілля!
- Відключення електроенергії!
- Планове відключення електроенергії!
- Оздоровлення для дітей
- Планове відключення електроенергії!
- Календарний графік розроблення детального плану території житлового кварталу змішаної поверховості орієнтовною площею 11,3 га в с. Колоденка на території Корнинської сільської ради Рівненської області
- Внесенні зміни до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання підтримки фермерським господарствам
- Програма USAID «Врожай» спільно з Міністерством аграрної політики та продовольства України розпочали збір заявок на надання добрив та насіння аграріям через Державний аграрний реєстр
- ОГОЛОШЕННЯ про проведення громадських слухань
- Планове відключення електроенергії!
- Відпочинок дітей за кордоном
- Штормове попередження!
- Відключення електроенергії!
- Планове відключення електроенергії!
- Планове відключення електроенергії!
- Попередження про небезпечні метеорологічні явища 22 листопада
- Правила пожежної безпеки у побуті
- Планове відключення електроенергії
- Національна платформа з вивчення української мови
- Планове відключення електроенергії
- Працівники Рівненської філії ТОВ "Газорозподільні мережі України" будуть проводити аварійно-відбудовні роботи
- Структура
-
Виконавчий комітет
- Склад виконавчого комітету Корнинської сільської ради
- Комісії при виконавчому комітеті Корнинської сільської ради
- Регламент та положення виконавчого комітету Корнинської сільської ради
- Проєкти рішень виконавчого комітету Корнинської сільської ради
- Рішення виконавчого комітету Корнинської сільської ради
- Протоколи засідань виконавчого комітету Корнинської сільської ради
- ОГОЛОШЕННЯ
-
Депутати
- Депутати
-
Постійні комісії
- Засідання постійної комісії з питань освіти, культури, охорони здоров’я, фізкультури та спорту Корнинської сільської ради
- Засідання постійної комісії з питань регулювання земельних відносин та охорони навколишнього середовища Корнинської сільської ради
- Засідання постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку бюджету, фінансів, будівництва та житлово-комунального господарства Корнинської сільської ради
- Засідання постійної комісії з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, регламенту етики та з питань запобігання та виявлення корупції Корнинської сільської ради
- Регламент ради
- Поіменні результати голосування на засіданнях сесій
- Стратегія розвитку громади
- Документи
-
Публічна інформація
- Закон України "Про доступ до публічної інформації"
- Нормативно-правові акти, що спрямовані на підвищення рівня участі громадськості у місцевому самоврядуванні
-
Публічні закупівлі
-
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та/або очікуваної вартості предмета закупівлі
- ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі природного газу, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
- ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ЗАКУПІВЛІ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: UA-2023-12-05-012031-a
- ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ЗАКУПІВЛІ ПРИРОДНОГО ГАЗУ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: UA-2023-12-01-006531-a.
- ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ТА/АБО РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ В МЕЖАХ ЗАКУПІВЛІ UA-2023-09-11-009570-a ТАЙКУРСЬКОГО ЗДО (ДИТЯЧИЙ САДОК) "СОНЕЧКО" КОРНИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
- ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ТА/АБО РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ В МЕЖАХ ЗАКУПІВЛІ UA-2023-09-12-001657-a
- ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ТА/АБО РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ В МЕЖАХ ЗАКУПІВЛІ UA-2023-09-06-003566-A.
- ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ТА/АБО РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ В МЕЖАХ ЗАКУПІВЛІ UA-2023-02-16-007371-a
- ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ТА/АБО РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ В МЕЖАХ ЗАКУПІВЛІ UA-2022-11-30-005947-А
- ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ТА/АБО РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ В МЕЖАХ ЗАКУПІВЛІ UA-2022-11-15-005209-A
- ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ТА/АБО РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ В МЕЖАХ ЗАКУПІВЛІ UA-2022-10-24-004921-A
- ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ТА/АБО РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ В МЕЖАХ ЗАКУПІВЛІ UA-2022-08-01-002062-A
- ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ТА/АБО РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ В МЕЖАХ ЗАКУПІВЛІ UA-2022-07-28-001849-A
- ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ТА/АБО РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ В МЕЖАХ ЗАКУПІВЛІ UA-2022-07-05-006214-A
- ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ТА/АБО РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ В МЕЖАХ ЗАКУПІВЛІ UA-2022-06-08-002965-A
- ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ТА/АБО РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ В МЕЖАХ ЗАКУПІВЛІ UA-2022-01-27-001627-c.
- ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ТА/АБО РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ В МЕЖАХ ЗАКУПІВЛІ: UA-2021-12-15-003728-b.
- ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ТА/АБО РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ В МЕЖАХ ЗАКУПІВЛІ UA-2021-12-03-001547-A
- ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРСТОСТІ ТААБО РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ В МЕЖАХ ЗАКУПІВЛІ: UA-2021-11-17-002721-c.
- ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРСТОСТІ ТААБО РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ В МЕЖАХ ЗАКУПІВЛІ ідентифікатор закупівлі: :UA-2021-10-25-006376-b
- ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРСТОСТІ ТААБО РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ В МЕЖАХ ЗАКУПІВЛІ ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-06-004684-b
-
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та/або очікуваної вартості предмета закупівлі
- Дані про електронні петиції
- Очищення влади
-
ЦНАП
- Відділ "Центр надання адміністративних послуг" Корнинської сільської ради
-
Перелік адміністративних послуг
- ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ
- ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ
- РЕЄСТРАЦІЯ/ЗНЯТТЯ З РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ
- СОЦІАЛЬНА СФЕРА
- У СФЕРІ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ
- У СФЕРІ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН
- ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО ТА ЇХ ОБТЯЖЕНЬ
- Накази про присвоєння поштових адрес
-
Новини та корисна інформація
- Оперативне виготовлення паспортних документів!
- Зимова єПідтримка: як отримати 1 000 гривень допомоги!
- Шлюб онлайн через Дію!
- Використовуйте сертифікат єВідновлення для першого внеску за єОселю!
- Свідоцтва про шлюб, розірвання шлюбу та зміну імені — уже в Дії!
- Власна справа за пів години з е-Підприємець: 10 послуг в одній заяві на порталі Дія!
- Сімʼї полонених та зниклих безвісти отримуватимуть сповіщення від Координаційного штабу в Дії!
- Посвідчення ветерана вже в Дії: оновлюйте застосунок і користуйтеся документом!
- Витяг про несудимість: отримати документ в Дії можна в будь-який день!
- Положення про відділ "Центр надання адміністративних послуг" Корнинської сільської ради
-
Соціальний захист
-
Новини
- Інфографіка від Мінсоцполітики України: «Виплати для ВПО у 2024 році», «Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім`ям на період воєнного стану».
- Відеоролик "ВПО після 1 Березня 2024". Кому виплати подовжуються, а кому умови переглядатимутся.
- Анонімне онлайн-опитування від Українського ветеранського фонду
- До уваги ветеранської аудиторії!
- Дайджест корисних посилань для ветеранів, ветеранок та членів їхніх сімей!
- Насильство у сім’ї – важлива соціальна проблема!
- Експериментальний проєкт з запровадження комплексної соціальної послуги з формування життєстійкості
- Програма «ВАРТО: ЄДНАННЯ»
- До уваги ветеранів та членів їх сімей!
- До уваги внутрішньо переміщених осіб та осіб, постраждалих від збройної російської агресії!
- До уваги внутрішньо переміщених осіб: зміни у порядку призначення виплат!
- ДОРОЖНЯ КАРТА
- Підтримка ветеранського бізнесу
- Корисні контакти для внутрішньо переміщених осіб
- Реєстр надавачів соціальних послуг
- ЗМІНИ ВИПЛАТИ ДО 5 ТРАВНЯ!!!
- В Україні поновлено програму «Рука допомоги» – кредити непрацюючим громадянам з малозабезпечених сімей на початок чи розвиток власної справи
- До уваги внутрішньо переміщених осіб!!!
- До уваги осіб з інвалідністю внаслідок війни
- До уваги пільговиків
- Контакти. Структура. Напрям роботи.
- Житлові субсидії
- Пільги
-
Інформаційні картки адміністративних послуг
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „НАДАННЯ СУБСИДІЇ ДЛЯ ВІДШКОДУВАННЯ ВИТРАТ НА ОПЛАТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ, ПРИДБАННЯ СКРАПЛЕНОГО ГАЗУ, ТВЕРДОГО ТА РІДКОГО ПІЧНОГО ПОБУТОВОГО ПАЛИВА”
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „ПРИЗНАЧЕННЯ МОНИТАЗАЦІЇ ОДНОРАЗОВОЇ НАТУРАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ „ПАКУНОК МАЛЮКА”
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „ПРИЗНАЧЕННЯ ЩОМІСЯЧНОЇ АДРЕСНОЇ ГРОШОВОЇ ДОПОМОГИ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИМ ОСОБАМ ДЛЯ ПОКРИТТЯ ВИТРАТ НА ПРОЖИВАННЯ, В ТОМУ ЧИСЛІ НА ОПЛАТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ”
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „ВЗЯТТЯ НА ОБЛІК ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ САНАТОРНО-КУРОРТНИМ ЛІКУВАННЯМ (ПУТІВКАМИ) ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ”
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „ВЗЯТТЯ НА ОБЛІК ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ САНАТОРНО-КУРОРТНИМ ЛІКУВАННЯМ (ПУТІВКАМИ) ГРОМАДЯН, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ ВНАСЛІДОК ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ?
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „УСТАНОВЛЕННЯ СТАТУСУ, ВИДАЧА ПОСВІДЧЕНЬ ЖЕРТВАМ НАЦИСТСЬКИХ ПЕРЕСЛІДУВАНЬ”
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „ВИДАЧА ПОСВІДЧЕНЬ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ ТА ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ З ДИТИНСТВА”
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „УСТАНОВЛЕННЯ СТАТУСУ, ВИДАЧА ПОСВІДЧЕНЬ ВЕТЕРАНАМ ПРАЦІ”
- НФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „УСТАНОВЛЕННЯ СТАТУСУ, ВИДАЧА ПОСВІДЧЕНЬ ОСОБАМ, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ ВНАСЛІДОК ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ (ВІДПОВІДНО ДО ВИЗНАЧЕНИХ КАТЕГОРІЙ)?
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „УСТАНОВЛЕННЯ СТАТУСУ, ВИДАЧА ПОСВІДЧЕНЬ БАТЬКАМ БАГАТОДІТНОЇ СІМ’Ї ТА ДИТИНИ З БАГАТОДІТНОЇ СІМ’Ї”
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „ВИДАЧА НАПРАВЛЕННЯ НА ПРОХОДЖЕННЯ ОБЛАСНОЇ, ЦЕНТРАЛЬНОЇ МІСЬКОЇ У ММ. КИЄВІ ТА СЕВАСТОПОЛІ МЕДИКО-СОЦІАЛЬНОЇ ЕКСПЕРТНОЇ КОМІСІЇ ДЛЯ ВЗЯТТЯ НА ОБЛІК ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ ТА ЗАКОННИХ ПРЕДС
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „ВИДАЧА НАПРАВЛЕННЯ НА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕХНІЧНИМИ ТА ІНШИМИ ЗАСОБАМИ РЕАБІЛІТАЦІЇ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ ТА ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ”
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „ВИДАЧА НАПРАВЛЕННЯ ДО РЕАБІЛІТАЦІЙНИХ УСТАНОВ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ, ДІТЯМ З ІНВАЛІДНІСТЮ, ДІТЯМ ВІКОМ ДО ТРЬОХ РОКІВ, ЯКІ НАЛЕЖАТЬ ДО ГРУПИ РИЗИКУ ЩОДО ОТРИМАННЯ ІНВАЛІДНОСТІ”
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „ПРИЗНАЧЕННЯ ГРОШОВОЇ КОМПЕНСАЦІЇ ЗАМІСТЬ САНАТОРНО-КУРОРТНОЇ ПУТІВКИ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ ВНАСЛІДОК ВІЙНИ ТА ПРИРІВНЯНИМ ДО НИХ ОСОБАМ”
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „ПРИЗНАЧЕННЯ ГРОШОВОЇ КОМПЕНСАЦІЇ ЗАМІСТЬ САНАТОРНО-КУРОРТНОЇ ПУТІВКИ ГРОМАДЯНАМ, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ ВНАСЛІДОК ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ”
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „ПРИЗНАЧЕННЯ ГРОШОВОЇ КОМПЕНСАЦІЇ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ НА БЕНЗИН, РЕМОНТ І ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВТОМОБІЛІВ ТА НА ТРАНСПОРТНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ”
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „ПРИЗНАЧЕННЯ ГРОШОВОЇ КОМПЕНСАЦІЇ ВАРТОСТІ САМОСТІЙНОГО САНАТОРНО-КУРОРТНОГО ЛІКУВАННЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ”
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „ПРИЗНАЧЕННЯ ГРОШОВОЇ КОМПЕНСАЦІЇ ВАРТОСТІ ПРОЇЗДУ ДО САНАТОРНО-КУРОРТНОГО ЗАКЛАДУ (ВІДДІЛЕННЯ СПИНАЛЬНОГО ПРОФІЛЮ) І НАЗАД ОСОБАМ, ЯКІ СУПРОВОДЖУЮТЬ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ I ТА II ГРУПИ З НАСЛІДКАМИ ТРАВ
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „ПРИЗНАЧЕННЯ ГРОШОВОЇ КОМПЕНСАЦІЇ ВАРТОСТІ ПРОЇЗДУ ДО САНАТОРНО-КУРОРТНОГО ЗАКЛАДУ І НАЗАД ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ ВНАСЛІДОК ВІЙНИ ТА ПРИРІВНЯНИМ ДО НИХ ОСОБАМ”
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „ПРИЗНАЧЕННЯ ГРОШОВОЇ КОМПЕНСАЦІЇ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ ЗАМІСТЬ САНАТОРНО-КУРОРТНОЇ ПУТІВКИ”
-
Види державних допомог
- ДЕРЖАВНА СОЦІАЛЬНА ДОПОМОГА МАЛОЗАБЕЗПЕЧЕНИМ СІМ’ЯМ
- ДЕРЖАВНА ДОПОМОГА НА ДІТЕЙ, ЯКІ ВИХОВУЮТЬСЯ У БАГАТОДІТНИХ СІМ’ЯХ
- ДЕРЖАВНА ДОПОМОГА ПРИ НАРОДЖЕННІ ДИТИНИ
- ОДНОРАЗОВА НАТУРАЛЬНА ДОПОМОГА „ПАКУНОК МАЛЮКА”
- ДЕРЖАВНА ДОПОМОГА У ЗВ’ЯЗКУ З ВАГІТНІСТЮ ТА ПОЛОГАМИ
- ДЕРЖАВНА ДОПОМОГА ПРИ УСИНОВЛЕННІ ДИТИНИ
- ДЕРЖАВНА ДОПОМОГА НА ДІТЕЙ ОДИНОКИМ МАТЕРЯМ
- ДЕРЖАВНА СОЦІАЛЬНА ДОПОМОГА НА ДОГЛЯД
- КОМПЕНСАЦІЯ ЗА ДОГЛЯД ФІЗИЧНІЙ ОСОБІ, ЯКА НАДАЄ СОЦІАЛЬНІ ПОСЛУГИ З ДОГЛЯДУ БЕЗ ЗДІЙСНЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА НЕПРОФЕСІЙНІЙ ОСНОВІ
- ГРОШОВА ДОПОМОГА ОСОБІ, ЯКА ПРОЖИВАЄ РАЗОМ З ОСОБОЮ З ІНВАЛІДНІСТЮ I АБО II ГРУПИ ВНАСЛІДОК ПСИХІЧНОГО РОЗЛАДУ, ЯКА ЗА ВИСНОВКОМ ЛІКАРСЬКО-КОНСУЛЬТАТИВНОЇ КОМІСІЇ ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ПОТРЕБУЄ ПОСТІЙНОГО СТОРОННЬОГО ДОГЛЯДУ, НА ДОГЛЯД ЗА НЕЮ
- ТИМЧАСОВА ДЕРЖАВНА ДОПОМОГА ДІТЯМ, БАТЬКИ ЯКИХ УХИЛЯЮТЬСЯ ВІД СПЛАТИ АЛІМЕНТІВ, НЕ МАЮТЬ МОЖЛИВОСТІ УТРИМУВАТИ ДИТИНУ АБО МІСЦЕ ЇХ ПРОЖИВАННЯ ЧИ ПЕРЕБУВАННЯ НЕВІДОМЕ
- ОДНОРАЗОВА ВИНАГОРОДА ЖІНКАМ, ЯКИМ ПРИСВОЄНО ПОЧЕСНЕ ЗВАННЯ УКРАЇНИ „МАТИ-ГЕРОЇНЯ”
- ДЕРЖАВНА ДОПОМОГА НА ДІТЕЙ, НАД ЯКИМИ ВСТАНОВЛЕНО ОПІКУ ЧИ ПІКЛУВАННЯ
- ДЕРЖАВНА СОЦІАЛЬНА ДОПОМОГА ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ З ДИТИНСТВА АБО ДІТЯМ З ІНВАЛІДНІСТЮ
- НАДБАВКА НА ДОГЛЯД ЗА ОСОБАМИ З ІНВАЛІДНІСТЮ З ДИТИНСТВА ТА ДІТЬМИ З ІНВАЛІДНІСТЮ
- ДЕРЖАВНА СОЦІАЛЬНА ДОПОМОГА ОСОБАМ, ЯКІ НЕ МАЮТЬ ПРАВА НА ПЕНСІЮ, ТА ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ
- ТИМЧАСОВА ДЕРЖАВНА СОЦІАЛЬНА ДОПОМОГА НЕПРАЦЮЮЧІЙ ОСОБІ, ЯКА ДОСЯГЛА ЗАГАЛЬНОГО ПЕНСІЙНОГО ВІКУ, АЛЕ НЕ НАБУЛА ПРАВА НА ПЕНСІЙНУ ВИПЛАТУ
- Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення реабілітації дітей з інвалідністю
- Соціальна підтримка учасників АТО/ООС та пільги ветеранам війни
- Сфера запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі
- Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умовах (квартирний облік)
-
Новини
- Служба у справах дітей
- Програма "ВідновиДІМ"
- Цивільний захист
- Сесії
- Освіта. Культура. Спорт
- Бюджет. Податки
-
Архітектура, будівництво, інвестиції та земельні відносини
- Містобудівна документація населених пунктів громади
- Структура. Контакти. Графік роботи
-
ОГОЛОШЕННЯ
- УВАГА ТЕРМІНОВА ІНФОРМАЦІЯ!!!!!!!!!!
- ДО УВАГИ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКУ!
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ТОРГІВ У ФОРМІ ЕЛЕКТРОННОГО АУКЦІОНУ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ТОРГІВ У ФОРМІ ЕЛЕКТРОННОГО АУКЦІОНУ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ТОРГІВ У ФОРМІ ЕЛЕКТРОННОГО АУКЦІОНУ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ТОРГІВ У ФОРМІ ЕЛЕКТРОННОГО АУКЦІОНУ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ТОРГІВ У ФОРМІ ЕЛЕКТРОННОГО АУКЦІОНУ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ТОРГІВ У ФОРМІ ЕЛЕКТРОННОГО АУКЦІОНУ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ТОРГІВ У ФОРМІ ЕЛЕКТРОННОГО АУКЦІОНУ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ТОРГІВ У ФОРМІ ЕЛЕКТРОННОГО АУКЦІОНУ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ТОРГІВ У ФОРМІ ЕЛЕКТРОННОГО АУКЦІОНУ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ТОРГІВ У ФОРМІ ЕЛЕКТРОННОГО АУКЦІОНУ
- ЗА СПРИЯННЯ ЄС УКРАЇНА ЗАПУСТИЛА ДЕРЖАВНИЙ АГРАРНИЙ РЕЄСТР – ОНЛАЙН ПЛАТФОРМУ ДЛЯ ПІДТРИМКИ ФЕРМЕРІВ
- Положення про відділ архітектури, будівництва, інвестицій, комунальної власності та земельних відносин
- Дані про видані дозволи на порушення об'єктів благоустрою
- Перелік обєктів природно-заповідного фонду
- Державний аграрний реєстр
- Житлово-комунальне господарство
- Регуляторна політика
-
Корисна інформація
- Державна міграційна служба України
- "Центр пробації"
- Національна поліція
-
Служба зайнятості
- СЛУЖБА ЗАЙНЯТОСТІ ЗАПРОШУЄ БЕЗРОБІТНИХ ГРОМАДЯН НА БЕЗКОШТОВНЕ ПРОФЕСІЙНЕ НАВЧАННЯ
- 5 кроків: грант для ветеранів та їх подружжя на створення або розвиток бізнесу
- Компенсація за облаштування робочих місць осіб з інвалідністю!
- На Рівненщині розпочалася Всеукраїнська інформаційна кампанія «Робота для ВПО: ти потрібен!»
- Які умови отримання мікрогранту на власну справу?
- Новий професійний старт: отримання ваучера на навчання
- В Україні поновлено програму «Рука допомоги» – кредити непрацюючим громадянам з малозабезпечених сімей на початок чи розвиток власної справи
- До уваги ветеранів та ветеранок, які шукають роботу!
- Інформаційні та консультаційні послуги пов’язані з працевлаштуванням
- Уряд розширив перелік категорій громадян, які можуть отримати ваучери на навчання
- Триває подача заяв для участі в програмі отримання грантів для громадян, які хочуть започаткувати свій бізнес
-
Управління держпраці у Рівненській області.
- ПРИМУСОВА ПРАЦЯ: ЯК РОЗПІЗНАТИ І УНИКНУТИ!!!
- Відпустки для вагітних жінок і працівників із дітьми!
- Трудові й соціальні гарантії для вагітних жінок і працівників з дітьми!
- Надомна й дистанційна робота: у чому різниця?
- "Задекларована праця = трудові права і соціальні гарантії для найманих працівників"
- Інформаційної кампанія з питань здійснення заходів державного ринкового нагляду
- Державна служба України з питань праці інформує
- Як оформити неповнолітнього працівника
- Як оформити неповнолітнього працівника
- "Виходь на світло!! "про надання інформації
- Інформаційна кампанія "Виходь на світло!"
- Інформаційна кампанія "Виходь на світло!"
- Інформаційна кампанія «Виходь на світло!»
-
Управління обслуговування громадян ГУ Пенсійного фонду України в Рівненській області
- Як отримати електронні послуги пенсійного фонду України!
- Пенсійний фонд України у Рівненській області: гарячі телефонні лінії!
- Особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України
- ПАМ'ЯТКА ПЕНСІОНЕРУ
- Прийом громадян фахівцями Пенсійного фонду в Корнинській сільській раді
- Про автоматизований перерахунок працюючим пенсіонерам
-
Міністерство та Комітет Цифрової трансформації України
- "Помічай зміни": інформаційна кампанія з мінної безпеки!
- Дія. Освіта: безпека дітей в інтернеті!
- Національна онлайн-платформа з цифрової грамотності "Дія. Цифрова освіта"
- Гід з держпослуг для міжнародної підтримки
- Держпослуги на Гіді для безробітних
- Для власної справи — держпослуги на Гіді
- Держпослуги на Гіді для переселенців, які шукають роботу
- Усе для пенсіонерів — на Гіді
- Держпослуги, з якими можна зробити внесок у зв'язок українців.
- Держпослуги на Гіді, що необхідні для захисту інтелектуальної власності
- Послуги для аграріїв на Гіді з держпослуг
- Послуги для військовозобов’язаних та призовників на Гіді
- Послуги, пов’язані з працевлаштуванням на Гіді
- Топ-10 держпослуг, які шукали українці на Гіді з держпослуг у 2021 році
- Послуги для морського та річкового транспорту на Гіді
- Послуги з перевезення залізницею та авіатранспортом на Гіді
- Соціальні послуги на Гіді
- Послуги для автоперевезень на Гіді
- Допомога по утриманню дитини на Гіді
- Як отримати житло або грошову компенсацію від держави? Послуги на Гіді
-
Безоплатна правова допомога
- ОДНОРАЗОВА ГРОШОВА ДОПОМОГА У РАЗІ ПОРАНЕННЯ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦЯ
- Належні, безпечні і здорові умови праці для медичних працівників
- Укладення правочинів із земельними ділянками
- Порядок виїзду дитини за кордон
- Договір оренди житла
- Порядок дій при накладенні арешту на зарплатні, соціальні рахунки.
- Спадщина - що варто знати?
- Як отримати компенсацію за житло, зруйноване на сході України?
- ПРОТИДІЯ ДОМАШНЬОМУ НАСИЛЬСТВУ
- ЩО КРАЩЕ: ДОГОВІР ДАРУВАННЯ ЧИ ЗАПОВІТ
- Субсидії під час карантину
- Порядок спадкування неприватизованої земельної ділянки та визнання права на неї
- ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ ЗА ДОГОВОРОМ СПОЖИВЧОГО КРЕДИТУ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
- БЕЗОПЛАТНА ПЕРЕДАЧА ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ У ВЛАСНІСТЬ ГРОМАДЯНАМ ІЗ ЗЕМЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ І КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ
-
ГУ ДПС у Рівненській області
- Щодо ПСП фізичній особі яка працює неповний робочий день
- Про обов’язкове застосування РРО/ПРРО при здійсненні розрахункових операцій
- Про визначення переліку потреб, засобів і товарів для надання благодійної допомоги
- Ставки єдиного податку для ФОПів
- Одноразове добровільне декларування: термін сплати збору
- Деякі нюанси застосування програмних РРО
- Сплата збору за результатами «нульового» декларування
- Порядок сплати ЄСВ
- Що необхідно знати новоствореному підприємцю
- Податкова вимога - як один із застережних заходів
- Який перелік автомобілів зазначає юридична особа в декларації з транспортного податку у разі переходу права власності протягом року на об’єкти оподаткування: всі чи лише придбані протягом року
- Сплата ЄСВ новоствореними підприємцями
- Листування з податковими органами через Електронний кабінет платника податків
- Чи може фізична особа, з метою отримання страхового стажу, сплатити ЄВ за попередні періоди до 01 січня 2004 року, в яких вона не підлягала загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню?
-
Фонд соціального страхування України
- Забезпечення потерпілих внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання медичними та соціальними послугами – один із основних напрямків діяльності Фонду соціального страхування України
- Допомога на поховання за кошти Фонду
- Продовжено терміни обігу паперових бланків листків непрацездатності до кінця року
- Роз’яснення щодо розслідування нещасних випадків в умовах воєнного стану
- Реабілітаційне лікування застрахованих осіб
- Особливості оформлення заяви-розрахунку за е-лікарняними
- Роз'яснення для страхувальників
- Роз’яснення для страхувальників щодо поетапного впровадження електронної форми листків непрацездатності
- Реабілітаційне лікування застрахованих осіб
- Довідка замість листка непрацездатності
- Пам`ятка роботодавцю щодо організації розслідування гострих професійних захворювань
- Під захистом Фонду
- Відновлено функцію Фонду соціального страхування України щодо забезпечення послугами з медичної реабілітації застрахованих осіб та членів їх сімей на базі санаторно-курортних закладів
- Веб-портал ДРАЦС