Корнинська сільська рада
Рівненський район Рівненська область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Положення про відділ архітектури, будівництва, інвестицій, комунальної власності та земельних відносин

Додаток

до рішення сесії Корнинської

сільської ради №1116 ід 22.02.2022

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ архітектури, будівництва, інвестицій, комунальної власності та земельних відносин Корнинської сільської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відділ архітектури, будівництва, інвестицій, комунальної власності та земельних відносин Корнинської сільської ради (далі - відділ) є структурним підрозділом апарату виконавчого комітету Корнинської сільської ради. Відділ утворюється сільською радою, є підзвітним та підконтрольним сільській раді, підпорядковується виконавчому комітету сільської ради, голові сільської ради. Відділ створено без статусу юридичної особи.

1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Земельним кодексом України, законами України, Постановами Верховної Ради України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голів обласної та районної держадміністрацій, рішеннями сільської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями сільського голови, а також даним Положенням.

1.3. Положення про відділ затверджується сільською радою. Зміни і доповнення до цього Положення затверджуються сесією сільської ради.

1.4. Реорганізація,  ліквідація відділу проводиться за рішенням сільської ради.

 

2. Завдання та повноваження відділу

 

Основним завданням відділу є:

  1. забезпечення реалізації державної політики у галузі земельних відносин, будівництва, інвестиційної діяльності та управляння об’єктами нерухомого майна комунальної власності на території Корнинської сільської ради (далі – сільської ради);
  2. організація виконання Конституції і Законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, рішень сільської ради, розпоряджень сільського голови з питань земельних відносин, будівництва, інвестиційної діяльності та управління об’єктами нерухомого майна комунальної власності сільської ради;
  3. участь у розробленні та виконанні місцевих містобудівних програм, програм розвитку земельних відносин, охорони довкілля, використання і охорони земель, інших цільових програм сільської ради;
  4. розгляд і внесення до відповідних органів виконавчої влади пропозицій до планів і програм будівництва та реконструкції об'єктів на території громади;
  5. інформування населення про плани розвитку населених пунктів;
  6. організація проведення громадського обговорення проектів містобудівної документації;
  7. визначення у встановленому законодавством порядку відповідно до рішень ради території, вибір, вилучення (викуп) і надання землі для містобудівних потреб, визначених містобудівною документацією;
  8. встановлення на відповідній території режиму використання та забудови земель, на яких передбачена перспективна містобудівна діяльність;
  9. організація розроблення, внесення змін до містобудівної документації на місцевому рівні, подання її на розгляд сільської ради;
  10. підготовка проектів рішень сільської ради, виконавчого комітету та проектів розпоряджень сільського голови щодо планування території на місцевому рівні (генеральних планів забудови населених пунктів, планів зонування, детальних планів території, іншої містобудівної документації);
  11. розгляд пропозицій щодо встановлення та зміни меж населених пунктів, що входять до складу територіальної громади та подання їх на розгляд сесії ради;
  12. здійснення моніторингу реалізації містобудівної документації, забудови та іншого використання території сільської ради;
  13. організація роботи, пов'язаної зі створенням і веденням містобудівного кадастру населених пунктів;
  14. сприяння створенню та оновленню картографічної основи території громади;
  15. співпраця з органами державного архітектурно-будівельного контролю з питань самочинно збудованих об'єктів;
  16. організація і здійснення землеустрою на території громади;
  17. здійснення управління землями громади у межах повноважень органів місцевого самоврядування;
  18. підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щодо встановлення ставки земельного податку;
  19. організація проведення нормативної грошової земель комунальної власності;
  20. підготовка пропозицій для прийняття рішень сільською радою щодо викупу земельних ділянок для суспільних потреб територіальної громади, а також надання під забудову та для інших потреб земель, що перебувають у власності територіальної громади;
  21. підготовка проектів рішень сільської ради, виконавчого комітету та проектів розпоряджень сільського голови з питань реалізації прав громадян та юридичних осіб на землю, продажу земельних ділянок комунальної власності та прав на них, припинення прав власності та користування землею;
  22. аналіз документації із землеустрою, поданої на розгляд сільської ради та підготовка відповідних пропозицій;
  23. розгляд звернень фізичних та юридичних осіб із земельних питань і підготовка проектів відповідей згідно з вимогами законодавства;
  24. здійснення підготовки необхідних документів для проведення земельних торгів, розміщення оголошень в електронній торговій системі щодо проведення (скасування) аукціонів, змін до них;
  25. підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щодо прийняття рішень про організацію територій і об'єктів природно-заповідного фонду;
  26. вирішення земельних спорів у порядку, встановленому законом;
  27. участь у підготовці проектів внутрішніх нормативних актів, договорів, інших нормативно-правових документів сільської ради;
  28. здійснення аналітичного обліку використання земельних ресурсів сільської ради, відповідно до оформлених правовстановлюючих документів на земельні ділянки;
  29. надання консультативної допомоги з питань забезпечення конституційних та законних прав громадян та юридичних осіб на землю відповідно до Земельного кодексу України та інших нормативних актів України;
  30. участь у роботі комісій сільської ради, що стосуються земельних відносин (у тому числі при розгляді земельних спорів), питань архітектури та будівництва, інвестиційної діяльності сільської ради;
  31. взаємодія з державною інспекцією з контролю за використанням і охороною земель, правоохоронними органами, державною інспекцією  архітектури та містобудування;
  32. взаємодія з іншими виконавчими органами, постійними комісіями сільської ради, підприємствами, установами, організаціями та об’єднаннями громадян з питань архітектури, будівництва, комунальної власності, інвестиційної політики та земельних відносин;
  33. оприлюднення у мережі Інтернет геопросторових даних та метаданих, що створені за рахунок коштів місцевого бюджету, коштів міжнародної технічної допомоги та передані органу місцевого самоврядування, згідно із ЗУ «Про національну інфраструктуру геопросторових даних»;
  34. надання податковим органам у строки та в порядку, встановлені  Податковим КУ, інформації щодо власників та користувачів, у тому числі на правах оренди (суборенди), емфітевзису, земельних ділянок сільськогосподарського призначення, розташованих на території Корнинської сільської ради;
  35. участь в управлінні майном комунальної власності в межах, визначених сільською радою;
  36. забезпечення функціонування архіву містобудівної та землевпорядної документації сільської ради, геодезичних та топографічних зйомок, тощо;
  37. участь у процесі приватизації та відчуження майна комунальної власності територіальної громади на виконання рішень відповідних органів місцевого самоврядування;
  38. надання пропозицій з питань розміщення на території громади нових, реконструкції, розширення, ліквідації діючих підприємств та інших об’єктів виробничого і невиробничого призначення, які належать до комунальної власності;
  39. розгляд заяв, звернень і скарг громадян, інших суб’єктів містобудування та земельних відносин, вжиття відповідних заходів для їх вирішення;
  40. здійснення інших повноважень в сфері земельних відносин, архітектури та містобудування, інвестиційної діяльності та управління об’єктами нерухомого майна комунальної власності, визначені чинним законодавством, віднесені до компетенції виконавчих органів сільської ради.

 

 

3. Права відділу

 

3.1. Одержувати в установленому законодавством порядку від інших виконавчих органів, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, а від органів державної статистики безоплатно статистичні дані необхідні для виконання покладених на нього завдань.

3.2. Залучати до участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших виконавчих органів сільської ради, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), органів місцевого самоврядування, представників громадських об’єднань (за згодою).

3.3. Вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи виконкому у відповідних галузях.

3.4. Користуватись в установленому порядку інформаційними базами виконкому, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами.

3.5. Ініціювати скликання в установленому порядку нарад, проведення семінарів з питань, що належать до його компетенції

3.6. На наявність належних умов праці, підвищення їх кваліфікації.

3.7. У процесі виконання покладених на Відділ завдань взаємодіяти з іншими виконавчими органами сільської ради, а також підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності Корнинської територіальної громади.

3.8. Скликати наради, проводити семінари з питань, що належать до його компетенції.

3.9. Покладення на відділ обов'язків, що не належать або виходять за межі його компетенції, не допускається.

 

4.Структура та організація діяльності відділу

 

4.1. Положення про відділ, структура, штатна чисельність та фонд оплати праці працівників відділу затверджується сесією сільської ради.

Відділ очолює начальник відділу, який призначається та звільняється з посади сільським головою відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та трудового законодавства.

4.2. Начальник Відділу:

- здійснює керівництво діяльністю відділу, несе відповідальність за виконання покладених на відділ завдань і виконання своїх функцій;

- планує роботу відділу;

- розробляє посадові інструкції працівників відділу та розподіляє обов’язки між ними, визначає функції та ступінь відповідальності працівників відділу;

- забезпечує у межах своєї компетенції контроль за станом справ у сфері діяльності відділу, вживає заходів до його поліпшення;

- вносить пропозиції сільському голові щодо структури і штату працівників відділу;

- вносить пропозиції сільському голові щодо застосування заходів дисциплінарних стягнень та заохочень до працівників відділу;

- скликає в установленому порядку наради з питань, що належать до компетенції відділу;

- представляє відділ у відносинах з виконавчими органами сільської ради, місцевими органами виконавчої влади, іншими органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями та об’єднаннями громадян;

- бере участь в засіданнях органу місцевого самоврядування та виступає на них з питань, що належать до компетенції відділу;

звітує перед сільським головою про виконання покладених на Відділ завдань та затверджених планів роботи;

- забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.

4.3. Працівники відділу призначаються на посаду та звільняються з посади сільським головою.

4.5.Посадові інструкції працівників відділу затверджуються сільським головою.

4.6. Працівники відділу зобов’язані дотримуватися правил внутрішнього трудового розпорядку, сумлінно і вчасно виконувати доручення начальника відділу згідно з розподілом обов’язків.

4.7. Відділ утримується за рахунок коштів сільського бюджету. Загальна чисельність відділу затверджується сільською радою, штатний розпис та кошторис затверджуються сільським головою.

4.8. Відділ забезпечується приміщеннями, телефонним зв'язком, засобами комп'ютерної та оргтехніки, доступом до мережі Інтернет для здійснення повноважень, відповідно обладнаними місцями для зберігання документів, а також законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами з питань ведення діловодства та організаційної роботи в органах місцевого самоврядування.

 

5. Прикінцеві положення

 

5.1. Зміни та доповнення до цього Положення можуть бути внесені з ініціативи сільського голови, а також з метою приведення Положення у відповідність до чинного законодавства України.

5.2. Ліквідація і реорганізація Відділу здійснюється за рішенням сільської ради в порядку, у встановленому законодавством порядку.

 

 

 

Секретар сільської ради                                                      Оксана РОМАНЧУК

 

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень