Корнинська сільська рада

Рівненська область, Рівненський район

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „ВИДАЧА ДОВІДКИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПІЛЬГ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ, ЯКІ НЕ МАЮТЬ ПРАВА НА ПЕНСІЮ ЧИ СОЦІАЛЬНУ ДОПОМОГУ”

Дата: 15.02.2022 16:02
Кількість переглядів: 66

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги через виконавчий орган Корнинської сільської ради

1

Місцезнаходження

Корнинська сільська рада: вул. Центральна, 41б, с.Корнин, Рівненський район, Рівненська область, 35304

2

Інформація щодо режиму роботи

Графік прийому у відділі соціального захисту населення:

Понеділок: з 08:00 до 17:15 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;

Вівторок: з 08:00 до 17:15 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;

Середа: з 08:00 до 17:15 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;

Четвер: з 08:00 до 17:15 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;

П?ятниця з 08:00 до 16:00 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;

Субота та неділя – вихідні дні.

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

Корнинська сільська рада: телефони: (0362) 20 51 47,              e-mail:kornunsr@ukr.net

офіційний веб-сайт: https://kornyn-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України „Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Українівід 21.03.1991 № 875-XII

5

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Мінсоцполітики від 21.09.2015 № 946 „Про затвердження форми та Порядку видачі довідки для отримання пільг інвалідами, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05.10.2015 за № 1198/27643

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для отримання

Відсутність у особи з інвалідністю права на пенсію чи соціальну допомогу відповідно до Законів України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю

7

Перелік необхідних документів

Заява особи з інвалідністю або її законного представника для видачі довідки для отримання пільг  (далі – заява);

копія паспорта особи з інвалідністю (у разі якщо звертається його законний представник –  копії паспорта законного представника та документа, що підтверджує його повноваження);

копія довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією за формою, наведеною у первинній обліковій документації № 157-1/о „Виписка з акта огляду медико-соціальною експертною комісією”, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 30.07.2012 № 577, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05.09.2012 за № 1504/21816;

одна кольорова фотокартка особи з інвалідністю  розміром 3,5 х 4,5 см

8

Спосіб подання документів

Заява та документи подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою суб’єкту надання адміністративної послуги

9

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

10

Строк надання

П’ять робочих днів з дня отримання заяви суб’єктом надання адміністративної послуги

11

Перелік підстав для відмови у наданні

Подання недостовірних даних;

виникнення у особи права на пенсію чи соціальну допомогу відповідно до Законів України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю” або „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”, та призначення таких пенсії або соціальної допомоги

12

Результат надання адміністративної послуги

Видача довідки для отримання пільг / відмова в наданні довідки для отримання пільг

13

Способи отримання відповіді (результату)

Заявником особисто або уповноваженою ним особою


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь