Корнинська сільська рада
Рівненський район Рівненська область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „ПРИЗНАЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ДОПОМОГИ ПРИ НАРОДЖЕННІ ДИТИНИ”

Дата: 15.02.2022 16:09
Кількість переглядів: 209

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги через виконавчий орган Корнинської сільської ради

1

Місцезнаходження

Корнинська сільська рада: вул. Центральна, 41б, с.Корнин, Рівненський район, Рівненська область, 35304

2

Інформація щодо режиму роботи

Графік прийому у відділі соціального захисту населення:

Понеділок: з 08:00 до 17:15 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;

Вівторок: з 08:00 до 17:15 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;

Середа: з 08:00 до 17:15 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;

Четвер: з 08:00 до 17:15 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;

П?ятниця з 08:00 до 16:00 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;

Субота та неділя – вихідні дні.

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

Корнинська сільська рада: телефони: (0362) 20 51 47,              e-mail:kornunsr@ukr.net

офіційний веб-сайт: https://kornyn-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми”     від 21.11.1992 № 2811-ХІІ

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2001  № 1751 „Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми”

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства соціальної політики України                   від 21.04.2015 № 441 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 28.04.2015 за № 475/26920

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання

Факт народження дитини

8

Перелік необхідних документів

Заява одного з батьків (опікуна), з яким постійно проживає дитина, що складається за формою, затвердженою наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при  пред’явленні паспорта або іншого документа,  що посвідчує особу);

копія свідоцтва про народження дитини (з пред’явленням оригіналу);

копія рішення про встановлення опіки (для опікунів)

9

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для призначення державної допомоги при народженні дитини (далі – допомога), подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги:

через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;

поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування; або Єдиний державний веб-портал електронних послуг, або в межах надання комплексної послуги „єМалятко” (у разі технічної можливості)*

10

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

 

11

Строк надання

Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами.

У разі подання заяви в електронній формі з використанням кваліфікованого електронного цифрового підпису така допомога призначається не пізніше ніж наступного робочого дня після отримання заяви органом соціального захисту населення

12

Перелік підстав для відмови у наданні

Звернення за призначенням допомоги надійшло пізніше ніж через 12 календарних місяців після народження дитини

13

Результат надання адміністративної послуги

Призначення допомоги / відмова в призначенні допомоги

14

Способи отримання відповіді (результату)

Допомогу можна отримати через поштове відділення зв’язку або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку.

Повідомлення про призначення допомоги (відмову у призначенні) видається, надсилається поштою, або через електронний кабінет одержувачу


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь