Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги через виконавчий орган Корнинської сільської ради
|
1
|
Місцезнаходження
|
Корнинська сільська рада: вул. Центральна, 41б, с.Корнин, Рівненський район, Рівненська область, 35304
|
2
|
Інформація щодо режиму роботи
|
Графік прийому у відділі соціального захисту населення:
Понеділок: з 08:00 до 17:15 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;
Вівторок: з 08:00 до 17:15 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;
Середа: з 08:00 до 17:15 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;
Четвер: з 08:00 до 17:15 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;
П?ятниця з 08:00 до 16:00 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;
Субота та неділя – вихідні дні.
|
3
|
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт
|
Корнинська сільська рада: телефони: (0362) 20 51 47, e-mail:kornunsr@ukr.net
офіційний веб-сайт: https://kornyn-gromada.gov.ua
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
4
|
Закони України
|
Закон України „Про охорону дитинства” від 26.04.2001 № 2402-ІІI
|
5
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Постанова Кабінет Міністрів України від 13.03.2019 № 250 „Деякі питання надання соціальної підтримки багатодітним сім’ям”; Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати деяких видів допомог, компенсацій, грошового забезпечення та оплати послуг окремим категоріям населення, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.12.2019 № 1101
|
6
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
Наказ Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 28.04.2015 за № 475/26920
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
7
|
Підстава для отримання
|
Факт набуття сім’єю статусу багатодітної сім’ї
|
8
|
Перелік необхідних документів
|
Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при пред’явленні паспорта громадянина України (паспортного документа іноземця) або іншого документа, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус);
копії посвідчення батьків багатодітної сім’ї (з пред’явленням оригіналу) та посвідчення дитини з багатодітної сім’ї (з пред’явленням оригіналу);
копії свідоцтв про народження всіх дітей (з пред’явленням оригіналів)
|
9
|
Спосіб подання документів
|
Заява та документи, необхідні для призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях
(далі – допомога), подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги:
через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;
поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування; або Єдиний державний веб-портал електронних послуг, або в межах надання комплексної послуги „єМалятко” (у разі технічної можливості)*
|
10
|
Платність (безоплатність) надання
|
Адміністративна послуга надається безоплатно
|
11
|
Строк надання
|
Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами
|
12
|
Перелік підстав для відмови у наданні
|
Подання документів до заяви не в повному обсязі;
виявлення в поданих документах недостовірної інформації;
заява подана особою, яка не має права на призначення допомоги
|
13
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Призначення допомоги / відмова в призначенні допомоги
|
14
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Допомогу можна отримати через виплатні об’єкти національного оператора поштового зв’язку або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку. Повідомлення про призначення допомоги (відмову у призначенні) видається (надсилається поштою) одержувачу
|