Корнинська сільська рада

Рівненська область, Рівненський район

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „ПРИЗНАЧЕННЯ ГРОШОВОЇ ДОПОМОГИ ОСОБІ, ЯКА ПРОЖИВАЄ РАЗОМ З ОСОБОЮ З ІНВАЛІДНІСТЮ I АБО II ГРУПИ ВНАСЛІДОК ПСИХІЧНОГО РОЗЛАДУ, ЯКА ЗА ВИСНОВКОМ ЛІКАРСЬКО-КОНСУЛЬТАТИВНОЇ КОМІСІЇ ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я П

Дата: 15.02.2022 20:53
Кількість переглядів: 18

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги через виконавчий орган Корнинської сільської ради

1

Місцезнаходження

Корнинська сільська рада: вул. Центральна, 41б, с.Корнин, Рівненський район, Рівненська область, 35304

2

Інформація щодо режиму роботи

Графік прийому у відділі соціального захисту населення:

Понеділок: з 08:00 до 17:15 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;

Вівторок: з 08:00 до 17:15 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;

Середа: з 08:00 до 17:15 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;

Четвер: з 08:00 до 17:15 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;

П?ятниця з 08:00 до 16:00 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;

Субота та неділя – вихідні дні.

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

Корнинська сільська рада: телефони: (0362) 20 51 47,              e-mail:kornunsr@ukr.net

офіційний веб-сайт: https://kornyn-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України „Про психіатричну допомогу”
від 22.02.2000 № 1489- IІІ

 5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 02.08.2000 № 1192 „Про надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю                                            I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею”; Порядок обчислення середньомісячного сукупного доходу сім’ї (домогосподарства) для усіх видів державної соціальної допомоги, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020  № 632 „Деякі питання виплати державної соціальної допомоги

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства соціальної політики України                   від 21.04.2015 № 441 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 28.04.2015 за № 475/26920; наказ Міністерства праці та соціальної політики України від 19.06.2006 № 345  „Про затвердження Інструкції щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги?, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 06.10.2006 за № 1098/12972

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання

Потреба в постійному сторонньому догляді

8

Перелік необхідних документів

Для призначення щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею (далі – допомога)  особою, яка звертається за її призначенням, подаються:

заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг за формою, затвердженою наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441;

документ, що посвідчує особу;

декларація про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї) за формою, затвердженою Мінсоцполітики;

висновок лікарської комісії медичного закладу щодо необхідності постійного стороннього догляду за особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу;

довідки про наявність і розміри земельних ділянок, виділених для ведення особистого підсобного господарства, городництва, сінокосіння, випасання худоби, та земельної частки, виділеної унаслідок розпаювання землі;

копія довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією, яка видана особі з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, за якою здійснюється догляд

9

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для призначення допомоги, подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги:

через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;

поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)*

10

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

 

11

Строк надання

Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами.

12

Перелік підстав для відмови у наданні

Подання документів до заяви не в повному обсязі;

виявлення в поданих документах недостовірної інформації;

заява подана особою, яка не має права на призначення допомоги

13

Результат надання адміністративної послуги

Призначення допомоги / відмова в призначенні допомоги

14

Способи отримання відповіді (результату)

Допомогу можна отримати через виплатні об’єкти АТ „Укрпошта? або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку.

Повідомлення про призначення допомоги (відмову у призначенні) видається (надсилається поштою) одержувачу


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь