Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги через виконавчий орган Корнинської сільської ради
|
1
|
Місцезнаходження
|
Корнинська сільська рада: вул. Центральна, 41б, с.Корнин, Рівненський район, Рівненська область, 35304
|
2
|
Інформація щодо режиму роботи
|
Графік прийому у відділі соціального захисту населення:
Понеділок: з 08:00 до 17:15 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;
Вівторок: з 08:00 до 17:15 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;
Середа: з 08:00 до 17:15 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;
Четвер: з 08:00 до 17:15 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;
П?ятниця з 08:00 до 16:00 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;
Субота та неділя – вихідні дні.
|
3
|
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт
|
Корнинська сільська рада: телефони: (0362) 20 51 47, e-mail:kornunsr@ukr.net
офіційний веб-сайт: https://kornyn-gromada.gov.ua
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
4
|
Закони України
|
Закон України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” від 22.10.1993 № 3551-ХІІ
|
5
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Постанова Кабінету Міністрів України від 22.02.2006 № 187 „Про затвердження Порядку забезпечення санаторно-курортними путівками деяких категорій громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчими органами міських, районних у містах (у разі їх утворення (крім м. Києва) рад”; постанова Кабінету Міністрів України від 25.11.2015 № 969 „Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 17 червня 2004 р. № 785 і від 7 лютого 2007 р. № 150”
|
6
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
Наказ Міністерства соціальної політики від 22.01.2018
№ 73 „Про затвердження форм документів щодо забезпечення структурними підрозділами з питань соціального захисту населення санаторно-курортним лікуванням осіб пільгових категорій”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 13.02.2018 за № 163/31615
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
7
|
Підстава для отримання
|
Забезпечення санаторно-курортною путівкою
|
8
|
Перелік необхідних документів
|
Заява особи з інвалідністю внаслідок війни та прирівняної до неї особи про виплату грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад
(далі – компенсація);
документ що засвідчує проходження особою з інвалідністю внаслідок війни санаторно-курортного лікування (зворотній талон від путівки);
проїзні квитки, що засвідчують проїзд до санаторно-курортного закладу і назад;
посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни та прирівняної до неї особи, що підтверджує належність до даної категорії осіб
|
9
|
Спосіб подання документів
|
Заява та документи, необхідні для призначення компенсації, подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги:
через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;
поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)*
|
10
|
Платність (безоплатність) надання
|
Адміністративна послуга надається безоплатно.
|
11
|
Строк надання
|
-
|
12
|
Перелік підстав для відмови у наданні
|
Подання документів до заяви не в повному обсязі; заява подана особою, яка не має права на призначення компенсації
|
13
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Призначення компенсації / відмова у призначені компенсації
|
14
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Повідомлення про призначення компенсації видається одержувачу.
Компенсацію можна отримати через поштове відділення зв’язку або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку
|