Корнинська сільська рада
Рівненський район Рівненська область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „ВИДАЧА НАПРАВЛЕННЯ ДО РЕАБІЛІТАЦІЙНИХ УСТАНОВ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ, ДІТЯМ З ІНВАЛІДНІСТЮ, ДІТЯМ ВІКОМ ДО ТРЬОХ РОКІВ, ЯКІ НАЛЕЖАТЬ ДО ГРУПИ РИЗИКУ ЩОДО ОТРИМАННЯ ІНВАЛІДНОСТІ”

Дата: 15.02.2022 21:03
Кількість переглядів: 313

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги через виконавчий орган Корнинської сільської ради

1

Місцезнаходження

Корнинська сільська рада: вул. Центральна, 41б, с.Корнин, Рівненський район, Рівненська область, 35304

2

Інформація щодо режиму роботи

Графік прийому у відділі соціального захисту населення:

Понеділок: з 08:00 до 17:15 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;

Вівторок: з 08:00 до 17:15 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;

Середа: з 08:00 до 17:15 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;

Четвер: з 08:00 до 17:15 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;

П?ятниця з 08:00 до 16:00 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;

Субота та неділя – вихідні дні.

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

Корнинська сільська рада: телефони: (0362) 20 51 47,              e-mail:kornunsr@ukr.net

офіційний веб-сайт: https://kornyn-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України ,,Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні” від 06.10.2005 № 2961-IV

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 31 січня 2007 року № 80 „Про затвердження Порядку надання окремим категоріям осіб послуг із комплексної реабілітації (абілітації)”

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства соціальної політики України від 27.09.2018 № 1423 „Про затвердження форм документів щодо направлення окремих категорій осіб на комплексну реабілітацію (абілітацію)”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 16.10.2018 за № 1160/32612

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання

Індивідуальна програма реабілітації особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю, форма яких затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.10.2007 № 623, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 19 жовтня 2007 за № 1197/14464;

висновок лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу (для дітей віком до трьох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності) з рекомендаціями щодо проходження комплексної реабілітації (абілітації)

8

Перелік необхідних документів

Отримувач або його законний представник подає такі документи (далі – заявник):

заява про надання послуг із комплексної реабілітації (абілітації);

індивідуальна програма реабілітації, видана медико-соціальною експертною комісією, лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу;

висновок лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу (для дітей віком до трьох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності) з рекомендаціями щодо проходження комплексної реабілітації (абілітації) в установі;

паспорт громадянина України, свідоцтво про народження (для дітей з інвалідністю, дітей віком до трьох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності) або інший документ, що посвідчує особу;

документ, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків;

документ про освіту (для отримувачів, які потребують професійної реабілітації);

виписка з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма № 027/о);

довідка про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб (для отримувачів, які є внутрішньо переміщеними особами)

9

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для прийняття рішення про направлення на комплексну реабілітацію (абілітацію), подаються заявником суб’єкту надання адміністративної послуги:

через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;

поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)*

10

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

11

Строк надання

13 робочих днів  

12

Перелік підстав для відмови у наданні

Подання документів не в повному обсязі 

13

Результат надання адміністративної послуги

Прийняття рішення про направлення отримувача на комплексну реабілітацію (абілітацію)  /  прийняття рішення про відмову направлення отримувача на комплексну реабілітацію (абілітацію)    

14

Способи отримання відповіді (результату)

Рішення про направлення на комплексну реабілітацію (абілітацію) надсилається заявнику структурним підрозділом з питань соціального захисту населення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської (міст республіканського та обласного значення), районної у місті (у разі її утворення) ради, крім мм. Києва та Севастополя за місцем його реєстрації


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь