ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „ВИДАЧА НАПРАВЛЕННЯ НА ПРОХОДЖЕННЯ ОБЛАСНОЇ, ЦЕНТРАЛЬНОЇ МІСЬКОЇ У ММ. КИЄВІ ТА СЕВАСТОПОЛІ МЕДИКО-СОЦІАЛЬНОЇ ЕКСПЕРТНОЇ КОМІСІЇ ДЛЯ ВЗЯТТЯ НА ОБЛІК ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ ТА ЗАКОННИХ ПРЕДС
Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги через виконавчий орган Корнинської сільської ради |
||
1 |
Місцезнаходження |
Корнинська сільська рада: вул. Центральна, 41б, с.Корнин, Рівненський район, Рівненська область, 35304 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Графік прийому у відділі соціального захисту населення: Понеділок: з 08:00 до 17:15 (обідня перерва з 13:00 до 14:00; Вівторок: з 08:00 до 17:15 (обідня перерва з 13:00 до 14:00; Середа: з 08:00 до 17:15 (обідня перерва з 13:00 до 14:00; Четвер: з 08:00 до 17:15 (обідня перерва з 13:00 до 14:00; П?ятниця з 08:00 до 16:00 (обідня перерва з 13:00 до 14:00; Субота та неділя – вихідні дні. |
3 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт |
Корнинська сільська рада: телефони: (0362) 20 51 47, e-mail:kornunsr@ukr.net офіційний веб-сайт: https://kornyn-gromada.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закони України ,,Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні” від 06.10.2005 № 2961-IV, ,,Про гуманітарну допомогу” від 22.10.1999 № 1192-XIV, ,,Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні” від 21.03.1991 № 875-XII |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 19.07.2006 № 999 „Про затвердження Порядку забезпечення осіб з інвалідністю автомобілями” (зі змінами) |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Мінпраці від 02.08.2006 № 295 ,,Про затвердження зразків та форм облікової документації з обліку та забезпечення автомобілями інвалідів” (зі змінами) |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання |
Наявність статусу особи з інвалідністю, зокрема дитини з інвалідністю, яка має право на забезпечення автомобілем безоплатно або на пільгових умовах |
8 |
Перелік необхідних документів |
Для отримання направлення на проходження обласної, центральної міської у мм. Києві та Севастополі медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення осіб з інвалідністю та законних представників дітей з інвалідністю автомобілем копію довідки МСЕК про групу та причину інвалідності, а для дітей з інвалідністю - копію медичного висновку; паспорт громадянина України (для особи з інвалідністю, законного представника недієздатної особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю), який після перевірки паспортних даних, зазначених у заяві, повертається заявнику, та копію свідоцтва про народження (для дитини з інвалідністю); довідку про присвоєння ідентифікаційного номера особі з інвалідністю та члену сім’ї, якому передається право користування автомобілем, законному представнику недієздатної особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю (після перевірки даних, наведених в заяві, повертається заявнику); документ про реєстрацію місця проживання члена сім’ї, іншої особи, яким передається право користування автомобілем. Для осіб з інвалідністю I, II і III групи з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та потерпілих від Чорнобильської катастрофи, щодо яких встановлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, а також громадян, які брали участь у ліквідації інших ядерних аварій та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, – копію посвідчення про належність до категорії 1 осіб, що постраждали внаслідок дії зазначених факторів, та медичну довідку визначеного органами охорони здоров’я зразка щодо спроможності особи з інвалідністю керувати автомобілем (для осіб з інвалідністю I і II групи, які забезпечуються автомобілями безоплатно). Для осіб з інвалідністю від загального захворювання або захворювання, отриманого під час проходження військової служби чи служби в органах внутрішніх справ, державної безпеки, інших військових формувань, з числа осіб, які брали безпосередню участь у бойових діях під час Другої світової війни, – довідку, видану військкоматом, інші документи (копія військового квитка або партизанського квитка), що підтверджують таку участь (видається військкоматом на запит структурного підрозділу чи органу соціального захисту населення), посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни. Для недієздатних осіб з інвалідністю – копію рішення суду про визнання особи з інвалідністю недієздатною та копію рішення (розпорядження) про встановлення над нею опіки. Для малолітніх і неповнолітніх дітей з інвалідністю, позбавлених батьківського піклування, – копію рішення (розпорядження) про встановлення опіки та піклування |
9 |
Спосіб подання документів |
Заява та необхідні документи подаються суб’єкту надання адміністративної послуги: через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;
поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)*
|
10 |
Платність (безоплатність) надання |
Адміністративна послуга надається безоплатно |
11 |
Строк надання |
Документи для надання направлення розглядаються протягом 20 днів після закінчення місяця, в якому надійшла заява з усіма необхідними документами. Після надходження заяви з необхідними документами до органу соціального захисту населення в триденний строк особи з інвалідністю надається направлення до лікувально-профілактичного закладу для проходження медичного огляду та направлення на МСЕК. Після проходження особою з інвалідністю медичного огляду лікувально-профілактичний заклад у п’ятиденний строк надсилає до облМСЕК (ЦМСЕК, КрМСЕК) направлення (форма № 088/0 витяг з медичної картки амбулаторного (стаціонарного) хворого) та в обов’язковому порядку повідомляє про це орган соціального захисту населення. Після огляду заявника облМСЕК надсилає структурному підрозділу з питань соціального захисту населення Витяг з акта огляду заявника. |
12 |
Перелік підстав для відмови у наданні |
Особа з інвалідністю протягом шести місяців з дня повідомлення про необхідність здійснення повторного огляду для підтвердження наявності медичних показань не проходить такий огляд в облМСЕК без поважних причин, знімається з обліку;
під час перебування на обліку в сім’ї особи з інвалідністю відбулися зміни, що призвели до відсутності члена сім’ї, який зареєстрований за місцем реєстрації заявника і якому особа з інвалідністю міг би передати право керування автомобілем, виникли інші причини, з яких член сім’ї заявника не може керувати автомобілем, особа з інвалідністю знімається з обліку протягом шести місяців після встановлення такого факту;
особи з інвалідністю, які проживають в установах соціального обслуговування на повному державному утриманні або перебувають у місцях позбавлення волі, автомобілями не забезпечуються;
особи з інвалідністю, яким інвалідність встановлено на певний період, не поновлюють без поважних причин інвалідність протягом шести місяців, вони знімаються з обліку;
виникнення інших обставин
|
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
Взяття на облік для забезпечення автомобілем / відмова у взятті на облік для забезпечення автомобілем
|
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Надсилається письмове повідомлення про результат надання адміністративної послуги. Повідомлення надається / надсилається поштою |