Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги через виконавчий орган Корнинської сільської ради
|
1
|
Місцезнаходження
|
Корнинська сільська рада: вул. Центральна, 41б, с.Корнин, Рівненський район, Рівненська область, 35304
|
2
|
Інформація щодо режиму роботи
|
Графік прийому у відділі соціального захисту населення:
Понеділок: з 08:00 до 17:15 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;
Вівторок: з 08:00 до 17:15 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;
Середа: з 08:00 до 17:15 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;
Четвер: з 08:00 до 17:15 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;
П?ятниця з 08:00 до 16:00 (обідня перерва з 13:00 до 14:00;
Субота та неділя – вихідні дні.
|
3
|
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт
|
Корнинська сільська рада: телефони: (0362) 20 51 47, e-mail:kornunsr@ukr.net
офіційний веб-сайт: https://kornyn-gromada.gov.ua
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
4
|
Закони України
|
Закони України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю” від 16.11.2000 № 2109-IІІ, „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю” від 18.05.2004 № 1727-ІV
|
5
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Постанова Кабінету Міністрів України від 02.04.2005 № 261 „Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю і державної соціальної допомоги на догляд”
|
6
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
Наказ Міністерства соціальної політики України від 11.01.2019 № 35 „Про затвердження Порядку оформлення, видачі, обліку та зберігання посвідчень для осіб, які одержують державну соціальну допомогу відповідно до Законів України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю” та „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 06.02.2019 за № 130/33101; наказ Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства фінансів України від 30.04.2002 № 226/293/169 „Про затвердження Порядку надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 31.05.2002 за № 466/6754
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
7
|
Підстава для отримання
|
Факт встановлення інвалідності особам з інвалідністю та особам з інвалідністю з дитинства та призначення державної соціальної допомоги особі з інвалідністю з дитинства та дитині з інвалідністю відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”; державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю” (далі – державна соціальна допомога)
|
8
|
Перелік необхідних документів
|
Паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу одержувача;
одна фотокартка розміром 30 × 40 міліметрів
|
9
|
Спосіб подання документів
|
Заява та документи, необхідні для видача посвідчень особам з інвалідністю та особам з інвалідністю з дитинства (далі – посвідчення), подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги:
через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;
поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)*
|
10
|
Платність (безоплатність) надання
|
Адміністративна послуга надається безоплатно
|
11
|
Строк надання
|
Посвідчення оформлюється та видається у день звернення за його отриманням, але не пізніше 15 робочих днів після призначення державної соціальної допомоги
|
12
|
Перелік підстав для відмови у наданні
|
Особа не є отримувачем державної соціальної допомоги
|
13
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Отримання / відмова у видачі посвідчення
|
14
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Посвідчення видається особисто одержувачу державної соціальної допомоги, або видається законному представнику (опікуну) такої особи або іншій особі, яка представляє інтереси недієздатної особи, на підставі нотаріально засвідченої довіреності у разі пред’явлення паспорта та відповідних документів, що підтверджують особу одержувача.
У разі коли особа за станом здоров’я, за її письмовою заявою, не може прибути до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районної, районної у місті Києві державної адміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі утворення) ради (далі – органи соціального захисту населення) для отримання посвідчення, видача посвідчення проводиться з доставкою за її місцем проживання та покладається на орган соціального захисту населення, в якому особа перебуває на обліку як одержувач державної соціальної допомоги, в межах адміністративно-територіальної одиниці
|